مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 18:502023-12-11اجتماعي

بروجرد به عطر خوش شهدای گمنام معطر شد+ فیلم و عکس


پیکر مطهر 3 شهید گمنام بعد از دیدار شهدا در گلزار شهدای بروجرد، با حضور باشکوه و غیر قابل وصف مردم این دیار شهیدپرور تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، گلزار شهدای بروجرد امروز عصر میزبان سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس است، سه شهید گمنام تازه تفحص شده یکی 22 ساله که در منطقه جزیره مجنون و عملیات خیبر به شهادت رسیده و دومین شهید گمنام 20 ساله در منطقه سومار و عملیات کربلای 6 به شهادت رسیده و سومین شهید گمنام 18 ساله در منطقه شرق دجله و عملیات بدر به شهادت رسیده میهمان همرزمان خود در گلزار شهدای بروجرد هستند.

  امروز حال و هوای گلزار شهدای بروجرد، حال و هوای تشییع شهدا در دوران دفاع مقدس است، گروه موزیک پادگان مهندسی بروجرد با نواختن مارش نظامی آماده استقبال نظامی از سه شهید گمنام می شوند.

مادران و پدران و همسران و فرزندان شهدا حضور دارند و برخی نیز عکس شهیدی در بغل دارند و با شهدا عشق بازی می کنند.

    3 شهید گمنام بعد از دیدار شهدا در گلزار شهدای بروجرد با حضور باشکوه و غیر قابل وصف مردم بروجرد در میان سیل مردم به سمت ناحیه مقاومت بسیج تشییع شدند، سه شهید گمنام در جایگاه مخصوص بر روی ماشین هایی که از قبل آماده شده بودند قرار داده شدند و مردم نیز همچون نگینی بر انگشتر آنان را همراهی می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروجرد به عطر خوش شهدای گمنام معطر شد+ فیلم و عکس

بروجرد به عطر خوش شهدای گمنام معطر شد+ فیلم و عکس