مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:402023-11-25حوادث

جسد 2 کوهنورد ملایری گرفتار در بهمن اشتران کوه پیدا شد


رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با بیان اینکه جسد دو کوهنورد ملایری گرفتار در بهمن اشتران کوه پیدا شد گفت: این افراد به صورت آزاد در این برنامه شرکت کرده بودند.

- رضوان سلماسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان پیرامون آخرین اطلاعات از ریزش بهمن در اشترانکوه لرستان و وضعیت دو کوهنورد ملایری همراه با گروه اظهار کرد: متاسفانه هر پنج کوهنورد گرفتار در این حادثه تلخ جان خود را از دست دادند که طبق آخرین اخبار جسد این پنج کوهنورد پیدا شده است.

وی ادامه داد: اجساد این کوهنوردان از زیر آوار خارج شده و بعد از انجام روال قانونی به شهرهای خود فرستاده می شود.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با بیان اینکه متاسفانه دو کوهنورد فوت شده در این حادثه اهل ملایر بودند، تصریح کرد: این دو کوهنورد به صورت آزاد در این برنامه شرکت کرده بودند و هیات کوهنوردی استان در جریان این موضوع نبوده است.

وی در همین باره تاکید کرد: تا آنجا که من خبردار شدم، این صعود به صورت آزاد رقم خورده و این کوهنوردان برنامه باشگاهی نداشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس یک تیم 9 نفره کوهنوردی شامگاه پنجشنبه از شهرستان دورود به قله سنبران اشترانکوه عازم شده بودند که پس از شروع صعود در منطقه چاله کبود گرفتار بهمن شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسد 2 کوهنورد ملایری گرفتار در بهمن اشتران کوه پیدا شد

جسد 2 کوهنورد ملایری گرفتار در بهمن اشتران کوه پیدا شد