مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-20سياسي

روش های مشارکت مردم در پویش «یلدای همدلی» برای کمک به مددجویان بهزیستی


رییس مرکز مشارکت های مردمی و توسعه ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری پویش یلدای همدلی با هدف کمک به جامعه هدف سازمان بهزیستی خبر داد.

- روش های مشارکت مردم در پویش یلدای همدلی برای کمک به مددجویان بهزیستی رییس مرکز مشارکت های مردمی و توسعه ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری پویش یلدای همدلی با هدف کمک به جامعه هدف سازمان بهزیستی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد جواد حسینی رییس مرکز مشارکت های مردمی و توسعه ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی در راستای تحکیم بنیاد خانواده و رسالتی که در خصوص حمایت از فرزندان تحت پوشش خود در مراکز شبانه روزی دارد، هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا، تمام تلاش و همت خود را به کار می گیرد تا با تهیه بسته های معیشتی یلدای شادی را برای فرزندان تحت حمایت خود رقم بزند.

وی افزود: در همین راستا پویش یلدای همدلی با هدف کمک به جامعه هدف سازمان از 28 آذر تا 30 آذر ماه برگزار می شود تا مردم ایران درقالب روش های همدلی نسبت به کمک در جهت بهتر برگزار شدن این جشن گام بردارند.

براساس اعلام روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی، روش های همدلی از طریق شماره کارت 7075-7070-9570-6367 کدهای دستوری: #123* و #9*7*733* و #5*5*741* نرم افزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های مشارکت مردم در پویش «یلدای همدلی» برای کمک به مددجویان بهزیستی

روش های مشارکت مردم در پویش «یلدای همدلی» برای کمک به مددجویان بهزیستی