مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-13سياسي

مطهری: روحانی از زمان اجرای طرح گرانی بنزین خبر داشت


احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - جهان نیوز نوشت: در حد روسری نباید در مسئله حجاب سختگیری کرد اما یک عده دارند با بدن نمایی گستاخی می کنند .

این تازه ترین موضع علی مطهری است.

البته که خود او می گوید همین کسانی که می گفتند مشکل ما با روسری است دیدیم که حرفشان منحصر به روسری نیست بلکه فراتر از اینهاست.

مطهری معتقد است که حکومت اسلامی نمی تواند درباره بحث حجاب بی تفاوت باشد و باید نظارت کند؛ چون یک عده دارند با گستاخی بدن نمایی می کنند.

آنچه که خواندید بخشی از گفتگوی تفصیلی جهان نیوز با علی مطهری، فرزند شهید مطهری و نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی است که به گفته خود او به اصرار بزرگان برای انتخابات مجلس دوازدهم هم ثبت نام کرده است ولی فعلا صلاحیت او تایید نشده است.

به نظر مطهری عملکرد روحانی به غیر از ماجرای بنزین خوب بوده؛ البته که تحرک و توجه رییسی به توده های مردم را باعث دلگرمی می داند و اذعان دارد این امتیاز دولت رییسی به دولت روحانی است.

متن کامل این گفتگو با دکتر علی مطهری در دفتر جهان نیور را در ادامه خواهید خواند: با توجه به اینکه کمتر از 3 ماه تا انتخابات مجلس زمان باقی مانده، آخرین ارزیابی و تحلیل حضرتعالی از اوضاع سیاسی کشور ناظر به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطهری: روحانی از زمان اجرای طرح گرانی بنزین خبر داشت

مطهری: روحانی از زمان اجرای طرح گرانی بنزین خبر داشت