مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:352023-11-22حوادث

درگیری شدید مسلحانه در یکی از برج های معروف چالوس


در عملیات در یکی از برج های معروف شهر چالوس که با تیراندازی مجرمان به سوی پلیس آغاز شد پس از درگیری متقابل و شلیک تیر، سرکرده اصلی باند مورد اصابت دو گلوله از ناحیه پا و شکم قرار گرفت و دستگیر شدند.

- در درگیری مسلحانه در یکی از برج های معروف شهر چالوس، سرکرده اصلی و مشهور سرقت مسلحانه و عامل فراری دادن یک مجرم سابقه دار شناسایی و به همراه همدستانش دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس دوشنبه 29 آبان ماه 1402 در عملیات منسجم پلیس در طبقه 18 یک برج مسکونی در یکی از مجتمع های معروف شهرستان چالوس، یک سارق مشهور و مسلح که سردسته اصلی باند سرقت بود شناسایی و دستگیر شد.

بر پایه این گزارش این مجرم فراری چندی پیش یکی از متهمان را از یکی از بیمارستان های تهران فراری داده بود که با کار اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی تهران مخفیگاه وی شناسایی و صبح روز دوشنبه مأموران نوپوی یگان ویژه در محل اختفای وی که طبقه 18 یک برج مسکونی معروف در چالوس بود با حکم قضایی حاضر شدند.

در این عملیات که با تیراندازی مجرمان به سوی پلیس آغاز شد پس از درگیری متقابل و شلیک تیر، سرکرده اصلی باند مورد اصابت دو گلوله از ناحیه پا و شکم قرار گرفت و بعد از مصدومیت به همراه 4 نفر دیگر از همدستانش که در محل حضور داشتند دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری شدید مسلحانه در یکی از برج های معروف چالوس

درگیری شدید مسلحانه در یکی از برج های معروف چالوس