مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-01سياسي

مردم استان بوشهر باید از ته لنجی منتفع شوند


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: نگاه مسوولان به مسئله ته لنجی به گونه ای باشد که مردم از آن منتفع شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه بخش قابل توجهی از زندگی مردم بوشهر به تجارت دریایی وابسته است، اظهار داشت: باید با مطالعه لازم از وارد شدن آسیب به تجارت دریایی استان جلوگیری شود.

وی خواستار توجه به سفرهای متعدد، تسهیلات و تخفیف های مناسب، توجه ویژه به ملوانان و در نتیجه منتفع شدن مردم استان بوشهر از تجارت دریایی شد و افزود: باید شرایطی که اکنون پیش آمده با همکاری دولت و مسوولان برطرف شود تا مشکلی برای زندگی مردم، ملوانان و تجار به وجود نیاید.

صفایی بوشهری با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: حضور بسیج در عرصه های پیشرفت و سازندگی همواره مشهود و تعیین کننده است به همین دلیل حمایت از بسیج و بسیجی یک نگاه راهبردی به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیج به معنی مردمی بودن، تعهد داشتن، احساس مسئولیت کردن، اعتنا به مسائل مهم کشور، درک معنوی ارزش های انقلاب، قانون مدار بودن، دارای روحیه به هنجار داشتن و حضور جدی در صحنه است که این موارد از بسیج برای نظام یک قدرت ساخته که این قدرت مایه اقتدار نظام محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استان بوشهر باید از ته لنجی منتفع شوند

مردم استان بوشهر باید از ته لنجی منتفع شوند