مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:052023-11-25ورزشي

فارس بر قله ورزش همگانی کشور ایستاد


هیئت ورزش های همگانی استان فارس رتبه برتر را در میان هیئت های ورزش همگانی کشور کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، علیرضا غلامیان سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان فارس در خصوص این خبر بیان کرد: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته توسط  فدراسیون ورزش های همگانی، هیئت استان فارس در بین هیئت های برتر ورزش های همگانی کشور قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ارزیابی انجام شده توسط متخصصین و کارشناسان فدراسیون ورزش های همگانی انجام شده که نتایج آن به ادارات کل ورزش و جوانان استان ها نیز ابلاغ شده است.

غلامیان افزود: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته هیئت ورزش های همگانی استان فارس در بخش ساماندهی فعالیت های مربوط به هیئت ر میان استان های درجه اول قرار گرفته و رتبه  شایسته تقدیر را کسب کرد.

به گفته این مقام مسئول اولویت برنامه های هیئت ورزش های همگانی موضوع تقویت کمیته های تخصصی و توسعه ورزش برای همه آحاد مختلف مردم است و این مهم نیز با مطالعه و بررسی دقیق  و  برنامه ریزی تقویت می شود.

سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان فارس تصریح کرد: موضوع توسعه ورزش های همگانی باید به گونه ای در تمامی شهرستان های استان توسعه و نهادینه گردد که مردم فعالیت ورزشی را نیاز روزمره خود  دانسته و برای انجام ورزش تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس بر قله ورزش همگانی کشور ایستاد

فارس بر قله ورزش همگانی کشور ایستاد