مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 12:152023-11-24سياسي

برگزاری 100 برنامه روشنگری در قالب جهاد تبیین طی هفته بسیج در زاهدان


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زاهدان گفت: 100 مورد برنامه روشنگری در قالب جهاد تبیین در هفته بسیج در سطح شهرستان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد نخعی در نشست با خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: مجموعه بسیج در طول سال اقدامات زیادی در حوزه امنیتی، خدمات رسانی، جهاد تبیین، محرومیت زدایی، اشتغالزایی و غیره انجام می دهد و موفقیت در انجام این اقدامات و حتی اقدامات شگفتی ساز به واسطه ارتباطی است که با مردم دارد.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج 483 عنوان برنامه در سطح شهرستان زاهدان انجام می شود، گفت: یکی از این برنامه ها که به صورت ویژه صورت می گیرد، خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زاهدان افزود: در نخستین روز از هفته بسیج که به عنوان بسیج، جهاد، خدمت و سازندگی نامگذاری شده و گروه های جهادی اقداماتی از جمله مرمت منازل، ساخت مدارس برای مناطق کم برخوردار، ساخت مسجدهای نیمه کاره، ساخت سرویس بهداشتی و غیره انجام دادند، تجلیل از اقدامات این گروه ها در دستور کار قرار دارد.

  نخعی بیان کرد: توزیع 5 هزار و 800 بسته معیشتی، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی  ویزیت رایگان در مناطق حاشیه نشین، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی که با وام اشتغالزایی راه اندازی شدند نیز بخشی از برنامه هایی است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 100 برنامه روشنگری در قالب جهاد تبیین طی هفته بسیج در زاهدان

برگزاری 100 برنامه روشنگری در قالب جهاد تبیین طی هفته بسیج در زاهدان