مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-08سياسي

امام جمعه شبانکاره: انتقاد باید سازنده باشد


انتقاد سازنده خوب است در صورتی که با تخریب همراه نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره ظهر امروز  در خطبه های نماز جمعه این هفته شبانکاره، اظهار داشت: فرهنگ اصیلی که رشد دهنده انسان باشد، ریشه در دین الهی و آموزه های وحیانی دارد.

از این رو، خداوند حکیم بر مؤمنین منت می نهد؛ چراکه پیامبری فرهنگ ساز از جنس خود مردم فرستاده تا آنان را از گمراهی نجات دهد و پاکشان گرداند.

پیامبر اسلام(ص) نیز بر اساس رسالت الهی خویش، در این راه قدم نهاد و با مدیریت کارآمدش، زمینه تعالی و سعادت انسانها را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه باغبانی فرهنگی، رسالت نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب: فرهنگ به عنوان شکل دهنده به ذهن و رفتار عمومی جامعه، یکی از میدان های اساسی است.

امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه چند راهبرد برای ساماندهی به وضعیت فرهنگی وجود دارد، افزود: باور عملی به وجود جنگ فرهنگی، آگاهی از دو شکل تهاجم فرهنگی دشمن، هویت شناسی ایران اسلامی، رصد فرهنگ عمومی کشور و برنامه ریزی برای آن و تولید نیروی انسانی کارآمد برای اداره ی انقلاب اسلامی با بررسی و عمل به این راهبردها جامعه از بی فرهنگی نجات پیدا می کند، می توان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شبانکاره: انتقاد باید سازنده باشد

امام جمعه شبانکاره: انتقاد باید سازنده باشد