مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-08سياسي

رزمایش «خدمت متعالی» در شاهرود اجرا شد


رزمایش «خدمت متعالی» با محوریت اصلاح و تعمیرات شبکه برق در شاهرود اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، جمال فرخ زاده، مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود صبح امروز در حاشیه اجرای رزمایش خدمت متعالی با محوریت اصلاح و تعمیرات شبکه برق در این شهرستان اظهار کرد: تعمیرات شبکه فشار متوسط هوایی به طول 6 هزار و 800 متر، رفع 25 نقطه کانون های خطر شناسایی شده، اصلاح هفت جمپر شبکه فشار متوسط هوایی و بهینه سازی 2 دستگاه ایستگاه هوایی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته اکیپ عملیاتی شهرستان شاهرود در قالب این رزمایش بوده است.

وی گفت: این اقدامات با ظرفیت 155 نفرساعت کار عملیاتی و با استعداد 36 نفر از نیروهای مدیریت توزیع برق شهرستان به انجام رسیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود عنوان کرد: کاهش تلفات شبکه توزیع برق، تقلیل خاموشی های ناخواسته مشترکان منطقه، کاهش انرژی توزیع نشده، افزایش آمادگی در مواقع بحران و اضطراری، ارتقای کارایی عملیات، کسب مهارت، تصمیم گیری و اجرا در شرایط اضطراری، هم افزایی امور تجمیعی و درنهایت افزایش رضایتمندی مشترکان ازجمله مهم ترین اهداف این رزمایش بود که با موفقیت کامل اجرایی شده است.

فرخ زاده تصریح کرد: چنانچه این اقدامات در حالت عادی و خارج از روش های رزمایش به انجام می رسید، در هشت روز کاری خاموشی به مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش «خدمت متعالی» در شاهرود اجرا شد

رزمایش «خدمت متعالی» در شاهرود اجرا شد