مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-30سياسي

ما با هرکسی که عزت ملت ایران را هدف بگیرد مقابله می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی در جمع پیشکسوتان سپاه و بسیج استان قزوین و آیین افتتاح پروژه های عمرانی و سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین صبح پنجشنبه درسالن حضرت زهرا (س) برگزار شد با اشاره به کلام امیر مؤمنان اظهار کرد: - فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه هر کس که بخواهد عزت شرف و بزرگی ما را مورد هدف قرار دهد هم مقابله می کنیم، گفت: ما با صهیونیست ها و امریکایی ها و فقر و محرومیت نیز میجنگیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی در جمع پیشکسوتان سپاه و بسیج استان قزوین و آیین افتتاح پروژه های عمرانی و سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین صبح پنجشنبه درسالن حضرت زهرا (س) برگزار شد با اشاره به کلام امیر مؤمنان اظهار کرد: شما پیشکسوتان سپاه و بسیج حجت های بزرگی برای این سرزمین هستید و رشادت و شجاعت های شما با افتخار باقی می ماند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شما بنیانگذار فرهنگ جهاد بوده اید و اگر شما در آن میدان های سخت نمی جنگیدید، نه ایران و نه هیچیک از سرزمین های اسلامی از سلطه ستمگران آزاد نمی شد.

وی اضافه کرد: امروز و به خصوص در یک ماه و نیم گذشته دشمن چهره مخوف و بی رحم خود را کاملاً نشان داده و نقاب خود را برداشته لذا تصویر واقعی او روشن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما با هرکسی که عزت ملت ایران را هدف بگیرد مقابله می کنیم

ما با هرکسی که عزت ملت ایران را هدف بگیرد مقابله می کنیم