مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 07:402023-12-18حوادث

کشف 530 کیلوگرم مواد مخدر درسال جاری/ افزایش 123 درصدی کشف مواد مخدر + فیلم


سردار حشمت اله ملکی، فرمانده پلیس راه آهن کشور در گفتو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با آمار قاچاق و نحوه کشف مواد توسط پلیس اظهار داشت: - کشف 530 کیلوگرم مواد مخدر درسال جاری/ افزایش 123 درصدی کشف مواد مخدر + فیلم فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: راه آهن یکی از کم چالشترین و کم مسئله ترین بخش در حوزه عفاف و حجاب است.

سردار حشمت اله ملکی، فرمانده پلیس راه آهن کشور در گفتو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با آمار قاچاق و نحوه کشف مواد توسط پلیس اظهار داشت: همه روش هایی که منجر به کشف مواد مخدر می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به اینکه، این شیوه و شگرد های پلیس است و نمی شود آن را افشا کرد، باید بدانید که در ورودی سالن های مسافری از Xray استفاده می شود و در موضوع بار نیز ما در انبار توشه با توجه به تجارب و امکاناتی که داریم موضوع کشف مواد مخدر را در دستور کار قرار داده ایم.

ملکی گفت: 232 قاچاقچی توسط پلیس راهآهن دستگیر شده است و 325 پرونده قاچاق به ارزش 374 میلیارد ریال در 8 ماهه امسال کشف شده است.

فرمانده پلیس راهآهن بیان داشت: کشف موادمخدر 123 درصد افزایش داشته است، این مواد ها یا تحویل انبار توشه قطار ها داده شده بوده و یا همراه مسافران بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 530 کیلوگرم مواد مخدر درسال جاری/ افزایش 123 درصدی کشف مواد مخدر + فیلم

کشف 530 کیلوگرم مواد مخدر درسال جاری/ افزایش 123 درصدی کشف مواد مخدر + فیلم