مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 00:052023-11-28حوادث

اعتراف سارقان به سرقت 152 راس دام


باند  سرقت و ذبح غیرمجاز  دام های  سنگین با کشف 18 فقره  سرقت در مناطق روستایی جنوب کرمان  متلاشی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، فرمانده انتظامی شهرستان فاریاب در این باره بیان کرد:به دنبال افزایش  وقوع سرقت احشام سنگین وزن در مناطق روستایی،  نیروهای پلیس فاریاب با انجام اقدامات اطلاعاتی به دست داشتن شش متهم در این سرقت ها پی بردند و متوجه شدند این افراد گوشت احشام سرقتی را به مالخرهایی در کهنوج می فروشند.

سرهنگ حیدر احمدیوسفی ادامه داد: در این خصوص ماموران با اعزام  گروهی از ماموران  به شهرستان کهنوج و دریافت  دستور قضایی، قصابی مدنظر را پلمب و دو  نفر را به اتهام خرید گوشت سرقتی دستگیر کردند.

وی گفت : ماموران انتظامی در عملیاتی دیگر نیز با حضور ضربتی در شهرستان جیرفت، دو نفر از عاملان سرقت احشام را به دام انداختند.

  این مسئول انتظامی تصریح کرد: این سارقان تاکنون به انجام 18فقره  سرقت احشام سنگین وزن اعتراف کرده اند که تلاش ماموران برای دستگیری دو  متهم دیگر و احقاق حق اهالی مناطق روستایی که از آن ها سرقت شده، درحال انجام است.

این گزارش حاکی است، نیروهای پلیس آگاهی سیرجان در پی سرقت احشام دامداران سالخورده و کم توان در برخی نقاط روستایی ، با انجام اقدامات تخصصی  چهار  متهم  مرتبط  در این سرقت ها را شناسایی و آن ها را به همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف سارقان به سرقت 152 راس دام

اعتراف سارقان به سرقت 152 راس دام