مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-07سياسي

دغدغه امروز مردم شیوه حکمرانی اقتصادی است


دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در جریان سفر به استان یزد در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان یزد حضور یافت.

- محسن رضایی طی سخنانی در این مراسم با اشاره به مناسبت روز دانشجو گفت: امروز یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ملت ایران است.

  وی با یادآوری رخدادهای منتهی به روز 16 آذر و حضور نیکسون در دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: پس از کودتای 28 مرداد پس از چند رویداد سلسله وار، حضور نیکسون برای زهر چشم گرفتن از مردم ایران بود که دانشجویان باغیرت در مقابل این رخداد ایستادند و سه تن از آنان، مظلومانه به شهادت رسیدند.

  رضایی ادامه داد: مهمترین سوال مردم ایران در آن دوران، شیوه حکمرانی سیاسی بود که مشروطه ابتدای پاسخ دهی به آن بود و پس از حوادثی چون ملی شدن صنعت نفت، 16 آذر و 15 خرداد، پس از 60 سال با پیروزی انقلاب اسلامی، الگویی جدید از حکمرانی و تعریف رابطه دین با سیاست و ایجاد یک دموکراسی دینی که همان مردم سالاری دینی اشاره شده توسط رهبر معظم انقلاب است توسط امام خمینی ارائه شد که پاسخ کاملی به سوال 60 ساله مردم ایران بود.

  دغدغه امروز مردم شیوه حکمرانی اقتصادی است   دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا افزود: پس از پاسخ به سوال سیاسی مردم ایران درباره چگونگی حکمرانی سیاسی طی انقلاب، سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه امروز مردم شیوه حکمرانی اقتصادی است

دغدغه امروز مردم شیوه حکمرانی اقتصادی است