مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-03سياسي

424 پژوهشگر ایرانی در زمره دانشمندان پر استناد جهان اسلام


رییس مؤسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری گفت: 424 پژوهشگر در زمره پژوهشگران پر استناد برتر حوزه علوم انسانی، علوم اجتماعی، هنر و معماری قرار دارند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، سید احمد فاضل زاده در خصوص این خبر بیان کرد: توجه به مساله ضرورت تحول در علوم، به ویژه علوم انسانی از مهم ترین و ارزشمندترین دستاورد هایی است که انقلاب اسلامی ایران برای جهان اسلام به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری، علوم انسانی به اندازه علوم صنعتی و پزشکی مهم است و پیشرفت و نظریه پردازی در آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ایشان بسیاری از حوادث و اتفاقات دنیا را ناشی از نظریه پردازی های دانشمندان این رشته ها می دانند و می فرمایند: بسیاری از حوادث دنیا حتّی در زمینه های اقتصادی و سیاسی و غیره، محکومِ نظرات صاحب نظران در علوم انسانی است؛ در جامعه شناسی، در روان شناسی، در فلسفه؛ آن ها هستند که شاخص ها را مشخص می کنند.

رییس مؤسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری افزود: با توجه به اهمیت تحقیقات در حوزه علوم انسانی، مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) در راستای رسالت خود که رصد و پایش علم و فناوری کشور و جهان اسلام است، به طور سالانه با اتکا به منابع اطلاعاتی و پایگاه های داده خود، اقدام به شناسایی پژو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

424 پژوهشگر ایرانی در زمره دانشمندان پر استناد جهان اسلام

424 پژوهشگر ایرانی در زمره دانشمندان پر استناد جهان اسلام