مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-11سياسي

ثبت نام 2 میلیون 800 هزار نفر به عنوان داوطلب جمعیت هلال احمر


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: 2 میلیون 800 هزار داوطلب تاکنون در جمعیت هلال احمر ثبت کرده اند و شاهد خدمات گوناگون آنان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، وحید سلیمی ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز جهانی داوطلب که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: 2 میلیون 800 هزار داوطلب تاکنون در جمعیت هلال احمر ثبت نام کرده اند و شاهد خدمات گوناگون آنان هستیم.

این سازمان مبتنی بر علایق، مهارت ها و رشته های تحصیلی افراد و متناسب با فعالیت های داوطلبانه، پروژه ها و برنامه هایی در دست اجرا دارد و در زمان بحران ها هم اقدام به فراخوان های متعدد می کند.

وی افزود: 950 نوع خدمات توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر در مناطق کم برخوردار و مناطق حاشیه نشین شهری ارائه می شود که در این راستا امسال حدود 167 هزار نفر از خدمات کاروان های سلامت بهره مند شدند.

کمک بیش از 8 هزار میلیارد ریالی خیرین به جمعیت هلال احمر رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: از آذرماه پارسال تا آذرماه امسال هشت هزار و 650 میلیارد ریال توسط خیرین و مردم در جای جای کشور به صورت نقدی و غیرنقدی به جمعیت هلال احمر کشور کمک شد.

سلیمی گفت: در اجرای طرح نذر خدمت که امسال با شعار خادمان داوطلب مردمی برای توانمندسازی جوانان تعریف شده خادمان داوطلب مردمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 2 میلیون 800 هزار نفر به عنوان داوطلب جمعیت هلال احمر

ثبت نام 2 میلیون 800 هزار نفر به عنوان داوطلب جمعیت هلال احمر