مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:452023-11-28اجتماعي

ثبت بیش از 340 میلیون تردد وسائل نقلیه در جاده های فارس


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس با اشاره به جایگاه مهم فارس در حمل و نقل کشور، گفت: طی 8 ماه سال جاری بیش از 340 میلیون تردد انواع وسیله نقلیه در استان توسط سامانه های هوشمند ترددشمار برخط در جاده های استان ثبت شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس با اشاره به جایگاه مهم فارس در حمل و نقل کشور، گفت: طی 8 ماه سال جاری بیش از 340 میلیون تردد انواع وسیله نقلیه در استان توسط سامانه های هوشمند ترددشمار برخط در جاده های استان ثبت شده است.

علیرضا راستیار امروز، 7 آذر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان فارس یکی از کریدورهای اصلی حمل و نقل جاده ای کشور محسوب می شود، گفت: فارس با توجه به مختصات جغرافیایی خود یکی از شاهراه اصلی حمل و نقل ایران به خصوص جاده ای است که شمال به جنوب و شرق را به غرب کشور را به یکدیگر متصل می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از ثبت تردد بیش از 340 میلیونی انواع وسیله نقلیه در استان خبر داد و افزود: طی 8 ماه سال جاری بیش از 340 میلیون تردد انواع وسیله نقلیه در استان توسط سامانه های هوشمند ترددشمار برخط در جاده های استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 5 درصد افزایش داشته و حدود 45 میلیون از این آمار مربوط به وسائل نقلیه سنگین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 340 میلیون تردد وسائل نقلیه در جاده های فارس

ثبت بیش از 340 میلیون تردد وسائل نقلیه در جاده های فارس