مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 08:002023-12-10اجتماعي

وقتی دهه نودی ها آوای «قرآن» را بر هر آهنگی ترجیح می دهند


نسرین بارانی، راننده سرویسی در ناحیه سه آموزش و پرورش شیراز، شخصی است که با دلسوزی به دانش آموزان دهه نودی مقطع ابتدایی قرآن را آموزش می دهد و آن ها را در این مسیر زیبا همراهی می کند.

- نسرین بارانی، راننده سرویس مدارس ابتدایی در ناحیه 3 آموزش و پرورش شیراز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در شیراز عنوان کرد: سال گذشته کمبود سرویس وجود داشت به همین دلیل نوه ام را در مدت یک ماه اول سال به مدرسه می بردم و مسئول سرویس ها گفت حالا که شما نوه خودتات را می برید چند نفر از دانش آموزان دیگر را هم به آن اضافه کنید تا باقیات صالحاتی هم باشد.

بارانی ادامه داد: زمانی که باقیات صالحات را گفت جرقه ای به ذهن من خورد و قبول کردم تا راننده سرویس پنج پسر و پنج دختر ابتدایی شوم.

  وی ادامه داد: روزهای اول که رفتم ، همکارها برای بچه ها آهنگ گذاشته بودند که حتی بعضی از آن ها هم غیر اخلاقی بود، خیلی ناراحت شدم و تصمیم گرفتم فرهنگ سازی کنم تا این فرهنگ میان دانش آموزان و حتی بزرگترهای آنها هم جا بیفتد، ما قرآن را داریم و همچنین از ائمه اطهار حدیث های متعدد داریم چرا این موارد کار نشود و برای بچها گفته نشود! این مربی قرآن که خود نیز حافظ 6 جزء قرآن است در خصوص چگونگی شروع این فرهنگ سازی زیبا بیان کرد: در ابتدا سوره های کوچک با بچه ها کار شد و زمانی که استقبال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی دهه نودی ها آوای «قرآن» را بر هر آهنگی ترجیح می دهند

وقتی دهه نودی ها آوای «قرآن» را بر هر آهنگی ترجیح می دهند