مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-05سياسي

معاون استاندار تهران: تراکم دانش آموزی شهر بومهن وضعیت مطلوبی ندارد


شهر بومهن و برخی شهرهای استان وضعیت مطلوبی در حوزه تراکم دانش آموری ندارد و باید کارگروهی ویژه برای رفع موانع ساخت و بهره برداری از مدارس جدید تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران ظهر امروز  در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پردیس و با حضور عباس جوهری معاون سیاسی استاندار تهران، بهرامی مدیرکل و مدیران آموزش و پرورش استان تهران، فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان پردیس برگزار شد.

عباس جوهری معاون سیاسی استاندار تهران در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران درخصوص مصوبات این جلسه، اظهار کرد: امروز در شورای آموزش و پرورش استان تهران که در شهرستان پردیس برگزار شد در ابتدای این نشست بحث پیگیری مصوبات جلسات گذشته مانند پیشرفت در اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور بود.

وی گفت: تمام مسوولان به خصوص شهرداران در این حوزه همکاری داشتند و اعزام راهیان نور را انجام دادیم و برای اولین بار اعزام راهیان پیشرفت را امسال در برنامه قرار دادیم و پیشرفت های خوبی حاصل شد.

معاون سیاسی استاندار تهران افزود: طی این نشست مسائل و مشکلات شهرستان پردیس مورد بررسی قرار گرفت که این منطقه نسبت به رشد روزافزون جمعیت پیشرفتی در ساخت مدارس، چارت تشکیلاتی مدارس و غیره نداشتیم که مصوب شد این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار تهران: تراکم دانش آموزی شهر بومهن وضعیت مطلوبی ندارد

معاون استاندار تهران: تراکم دانش آموزی شهر بومهن وضعیت مطلوبی ندارد