مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-12سياسي

تحقق بیانیه گام دوم نیازمند تربیت نیروهای در تراز انقلاب است


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: امروز وظیفه ما در دانشگاه تربیت نیروهای در تراز انقلاب است تا بتوانیم به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و آرمان های اصلی انقلاب برسیم.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: امروز وظیفه ما در دانشگاه تربیت نیروهای در تراز انقلاب است تا بتوانیم به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و آرمان های اصلی انقلاب برسیم.

علیرضا بیابان نورد امروز، 21 آذرماه در جمع اعضای تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی داراب اظهار کرد: در نگاه رهبر معظم انقلاب، دانشجو فرد منفعلی نیست.

ایشان بی تفاوتی دانشجویان به مسائل اجتماعی را مصیبت بزرگی می دانند و معتقد هستند خیلی نگران کننده است کسی که بناست آینده امور مملکت در دست او باشد، نسبت به مسائل جامعه و سرنوشت مردم بی اعتنا باشد.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی رهبر معظم ابلاغ شد، به نسل جوان اشاره دارد، افزود: در قسمت های بسیاری از این بیانیه به نسل جوان اشاره می شود یعنی می خواهد به جوانان بگوید که باید خودتان را برای گرفتن مسئولیت های سنگین آماده کنید و البته نکات بسیار کلیدی همچون عدالت خواهی، آزادی، استقامت و پایداری و سبک زندگی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق بیانیه گام دوم نیازمند تربیت نیروهای در تراز انقلاب است

تحقق بیانیه گام دوم نیازمند تربیت نیروهای در تراز انقلاب است