مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-21سياسي

سازمان تبلیغات اسلامی عملکرد موفق و درخشانی در فرهنگ کشور دارد


رییس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونان این سازمان، ظهر چهارشنبه در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مجموعه فرهنگی سرچشمه پیرامون مسائل فرهنگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

- رییس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونان این سازمان، ظهر چهارشنبه در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مجموعه فرهنگی سرچشمه پیرامون مسائل فرهنگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی (رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی) با اشاره به عملکرد چشمگیر سازمان تبلیغات در حوزه فرهنگ سازی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در بخش های مختلف مأموریتی خود عملکرد موفق و درخشانی داشته و ما اعتماد و امید زیادی به این سازمان داریم؛ البته فکر می کنیم بعضی دستگاه های دولتی نسبت به گستره وسیع مآموریت ها و عملکرد سازمان تبلیغات توجیه نیستند که این موضوع قدری روند همکاری های مختلف از جمله تخصیص مالی به این سازمان را با کندی مواجه می کند.

آقا تهرانی همچنین گفت: حوزه هنری علاوه بر کار محتوایی انقلابی و قابل دفاع، نگاهی جدی به استان ها هم داشته که این موضوع اهمیت زیادی دارد و باید برای رسیدن به این هدف راهبردی از تمامی ظرفیت های موجود در کشور در تولید آثار خود بهره کافی و لازم را ببرد تا بتواند اتفاقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات اسلامی عملکرد موفق و درخشانی در فرهنگ کشور دارد

سازمان تبلیغات اسلامی عملکرد موفق و درخشانی در فرهنگ کشور دارد