مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-03دانش

حضور دانش بنیان های فعال حوزه پزشکی بازساختی در چهارمین رویداد «کاشتن برای آینده»


چهارمین رویداد «کاشتن برای آینده» با موضوع «پزشکی بازساختی پزشکی آینده» بـا حمایت مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی، - چهارمین رویداد کاشتن برای آینده با موضوع پزشکی بازساختی پزشکی آینده بـا حمایت مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی، 20 آذرماه در محل تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاشتن برای آینده ، رویدادی گفتمان محور است که با هدف آشنایی دانشجویان، فناوران و پژوهشگران با فناوری های نوین و راهبردی و در راستای تأثیرگذاری آنها بر آینده، زندگی مردم و جایگاهشان در داخل کشور برگزار می شود.

این رویداد که در قالب سخنرانی ها و گفت وگوهای هدفمند اجرا می شود، به دنبال ترویج فناوری های نوظهور در میان علاقه مندان و فرهیختگان دانشگاهی است.

در این رویداد، احسان عارفیان، دبیر ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی با موضوع پزشکی بازساختی: آینده پزشکی ، سید محمود مسیحا هاشمی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با عنوان وزیکول خارج سلولی: پسر کو ندارد نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانش بنیان های فعال حوزه پزشکی بازساختی در چهارمین رویداد «کاشتن برای آینده»

حضور دانش بنیان های فعال حوزه پزشکی بازساختی در چهارمین رویداد «کاشتن برای آینده»