مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-07سياسي

تلاش علمی و جهاد عقیدتی از ویژگی های دانشجوی بصیر است


رییس دانشگاه تهران در پیامی به مناسبت روز دانشجو نوشت: با امیدواری به راه دانشجویان آرمانخواهی که با اتکال به قدرت لایزال الهی و با صبر و استقامت، - رییس دانشگاه تهران در پیامی به مناسبت روز دانشجو نوشت: با امیدواری به راه دانشجویان آرمانخواهی که با اتکال به قدرت لایزال الهی و با صبر و استقامت، برای استقلال فکری جامعه و رفع فقر فرهنگی می کوشند و بر وجوب مبارزه و عدم سازش با مستکبران و فرعون‏های زمان پافشاری می نمایند؛ به دانشجویان بصیری که جهاد برای نجات مظلوم را افتخار خود می دانند، می بالم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام دکتر سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران به مناسبت روز دانشجو، به این شرح است: 70 سال از نقش بستن خون دانشجویان استکبارستیز دانشگاه تهران بر تارک این دانشگاه چنان می گذرد که روحیه استکبارستیزی در دانشجویان این مرز و بوم نه تنها دستخوش یکنواختی نشده، بلکه فزونی گرفته و متکامل شده است.

این روحیه نه تنها خود را در بزنگاه ها و نقاط حساس تاریخی کشورمان، بلکه در سال های پر فراز و نشیب جبهه مقاومت اسلامی نمایان ساخته است.

آثار حادثه 16 آذر 1332 که یادآور روحیه استقلال طلبی و استکبارستیزی به عنوان یک ضرورت همیشگی برای زیست دانشجویی است، به انحای مختلف در سال های دور و نزدیک در جریان دانشجویی آرمانخواه کشور تبلور یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش علمی و جهاد عقیدتی از ویژگی های دانشجوی بصیر است

تلاش علمی و جهاد عقیدتی از ویژگی های دانشجوی بصیر است