مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-03سياسي

نیازمند حضور بانوان لرستانی در پویش «نذر خون رهروان فاطمی» هستیم


پویش نذر خون رهروان فاطمی همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه در لرستان آغازشده و از بانوان می خواهیم در این پویش مشارکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علی سوری صبح امروز از اجرای پویش نذر خون رهروان فاطمی در لرستان خبر داد و اظهار کرد: پویش نذر خون فاطمی همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه(س) در 6 آذر ماه شروع شده و تا سیزدهم دی ماه مصادف با روز ولادت حضرت فاطمه(س) با محوریت اهدای خون بانوان در همه پایگاه ها و مراکز اهدای خون استان اجرا می شود.

   وی افزود: نیاز به خون و فرآورده های آن همیشگی است و مختص به زمان خاصی نیست اما با توجه به نوعدوستی مردم و طرح نذر خون که چندسالی است در ایران برگزار می شود، امیدواریم کلیه اهدا کنندگان به ویژه جوانان و بانوان از طرح نذر خون رهروان فاطمی استقبال کنند.

  مدیرکل انتقال خون لرستان با بیان اینکه گروه اهداکنندگان خانم، کمتر در معرض ریزفاکتورهای آلوده کننده خون قرار می گیرند عنوان کرد: از همه بانوان استان لرستان دعوت می کنیم با پیوستن به پویش نذر خون رهروان فاطمی برای اهدای خون درسراسراستان پیش قدم باشند و با اهدای خون نجات دهنده کسانی باشند که چشم انتظار قطرات حیات بخش خون هستند تا جانی دوباره یافته و به زندگی برگردند و خانواده ای را شاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند حضور بانوان لرستانی در پویش «نذر خون رهروان فاطمی» هستیم

نیازمند حضور بانوان لرستانی در پویش «نذر خون رهروان فاطمی» هستیم