مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 12:152023-11-24اجتماعي

زمان دقیق تمیز شدن هوای تهران!


تهران هم امروز و فردا غبار محلی دارد و شرایط برای گروه های حساس ناسالم است، اما از روز یکشنبه با وزش باد هوای پایتخت مطلوب خواهد شد.

- جی پلاس؛ کارشناس هواشناسی گفت: تهران امروز و فردا غبار محلی دارد و شرایط برای گروه های حساس ناسالم است، اما از روز یکشنبه با وزش باد هوای پایتخت مطلوب خواهد شد.

طبق گزارش تسنیم، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی به بیان وضعیت جوی و آب و هوای امروز جمعه سوم آذر و روز های آتی پرداخت و گفت: امروز با عبور موجی از روی نیمه جنوبی کشور، در این مناطق شاهد بارندگی هستیم و استان های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال وبختیاری، غرب فارس، غرب اصفهان، کرمان، یزد، هرمزگان و سیستان وبلوچستان رگبار و رعدوبرق و وزش باد های شدید را دارند.

وی افزود: انتظار می رود سواحل دریای خزر هم امروز بارش های پراکنده داشته باشند.

کارشناس سازمان هواشناسی برای فردا شنبه نیز در استان های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و نیمه جنوبی کرمان رگبار و رعدوبرق و وزش باد های شدید پیش بینی کرد.

به گفته گودرزی روز یکشنبه بیشتر مناطق کشور جوی آرام دارند و مجددا از روز دوشنبه هفته آتی سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب به کشور وارد شده و در این مناطق بارش ها آغاز می شوند که تا روز های پایانی هفته آتی در کشور شاهد بارندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان دقیق تمیز شدن هوای تهران!

زمان دقیق تمیز شدن هوای تهران!