مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-19اقتصادي

اصلاح ساختار وزارت سرمایه گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان


رییس جمهور ازبکستان از اجرای اصلاحات در ساختار وزارت سرمایه گذاری، صنعت و تجارت به منظور بهبود رقابت پذیری محصولات این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک ، شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان از اجرای اصلاحات در ساختار وزارت سرمایه گذاری، صنعت و تجارت به منظور بهبود رقابت پذیری محصولات این کشور خبر داد.

به عنوان بخشی از این ابتکار، قرار است مسائل تولید، مناطق صنعتی و صادرات به حوزه قضایی اتاق بازرگانی و صنایع این کشور منتقل شود.

این تغییر با هدف پردازش دقیق مواد خام خود و بهبود کیفیت محصولات نهایی به منظور رقابتی تر کردن آنها در قیمت انجام می شود.

واگذاری مدیریت این حوزه ها به بنگاه ها و کارآفرینان از طریق اتاق بازرگانی و صنایع، پاسخگویی موثرتر به نیازهای آنان و رفع مشکلات را ممکن می سازد.

بخش های منطقه ای وزارت سرمایه گذاری نیز حذف می شود و این مسئولیت ها به متخصصان اتاق بازرگانی و صنایع در مناطقی که پروژه ها و حمایت از صادرات را توسعه می دهند، واگذار می شود.

آژانس توسعه صادرات، صندوق حمایت از صادرات و شرکت ازبک اکسپرتیزا نیز در ساختار اتاق بازرگانی و صنعت ادغام خواهند شد.

قرار است سامانه ای معرفی شود که در آن اعطای کمک های بلاعوض، یارانه ها و سایر مزایای تولید، صادرات و ایجاد برند به صورت علنی و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ساختار وزارت سرمایه گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان

اصلاح ساختار وزارت سرمایه گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان