مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 21:302023-11-27سياسي

شکایت علیرضابیگی از هیأت اجرایی آذربایجان شرقی


نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی درخصوص رد صلاحیتش از سوی هیات های اجرایی گفت: نسبت به هیأت اجرایی آذربایجان شرقی و ترکیب آن اعلام شکایت کرده ام؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، احمد علیرضابیگی در گفت وگو با ایلنا، در مورد اینکه بعد از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت ها شاهد انتقادات زیادی به عملکرد هیات های اجرایی بودیم، نظر شما در این زمینه چیست؟ گفت:  نوع نگاه خاصی که در هیات های اجرایی حاکم بوده است، مشکل ساز بوده است.

شما هیأت اجرایی آذربایجان شرقی را در نظر بگیرید که من نسبت به آن و ترکیب آن اعلام شکایت کرده ام؛ چراکه 2 نفر از این افراد مشخصاً اعضای یک حزب بودند که از جانب خانه احزاب استان معرفی شده و در خانه احزاب استان سمت گرفته اند و طبیعتا این ها نمی توانند فارغ از گرایش های سیاسی باشند.

افراد دیگری هم در هیات اجرایی بودند که اساس نامه یک حزب را در فضای مجازی تبلیغ و عضوگیری می کردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ترکیبی که هیأت اجرایی داشته یک ترکیب با نگاه خاص بوده است که عملاً این ترکیب نگرش های دیگر را به هیچ عنوان برنمی تابیده و قبول نداشته است.

آنها از رویارویی بر مبنای استدلال و قانون استنکاف می کنند و پرهیز دارند و از موضع قدرت این رویارویی را در هیات اجرایی انجام می دهند که نتیجه اش همین اتفاقاتی که رخ داده و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت علیرضابیگی از هیأت اجرایی آذربایجان شرقی

شکایت علیرضابیگی از هیأت اجرایی آذربایجان شرقی