مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 19:102023-12-08دانش

مرکز بستر درمانی در مارگون احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سعید جاودان سیرت (سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد) درحاشیه میز خدمت در شهرستان مارگون از ساخت بستر درمانی در این شهرستان خبر داد و گفت: - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز بستر درمانی در شهرستان مارگون احداث می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سعید جاودان سیرت (سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد) درحاشیه میز خدمت در شهرستان مارگون از ساخت بستر درمانی در این شهرستان خبر داد و گفت: ساخت بستر درمانی در شهرستان مارگون با مساحت حدود 13 هزار مترمربع با همکاری کارخانه سیمان مارگون به زودی ساخته می شود.

جاودان سیرت نیز با بیان اینکه آزمایشگاه مرکزی ومراکز بهداشتی ودرمانی شهرستان مارگون بااعتباری بالغ بر 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان تجهیز گردیده است تصریح کرد؛ به زودی رادیولوژی در شهر مارگون با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان راه اندازی می شود وهمچنین تعدادی از پزشکان متخصص جدیدی نیز به زودی در این شهرستان استقرار پیدا می کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اورژانس115 روستای چربیون (سیلاب وکلوار) راه اندازی می شود افزود؛ خانه بهداشت زیرنا در منطقه زیلایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد وپانص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز بستر درمانی در مارگون احداث می شود

مرکز بستر درمانی در مارگون احداث می شود