مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 01:202023-12-05اقتصادي

زمان واردات خودرو جانبازان مشخص شد


مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت، اعلام کرد: در ابتدای امر توافق با شرکت ها برای واردات خودروی جانبازان صورت گرفت، اما در برخی موارد، نکاتی وجود دارد که هنوز مورد توافق میان سازمان حمایت و بنیاد شهید قرار نگرفته است.

- جی پلاس؛ مهدی ضیغمی در حاشیه دومین نمایشگاه تخصصی اوراسیا، در رابطه با آخرین وضعیت واردات خودروی جانبازان، گفت: در رابطه با خودروی جانبازان، طبق توافق صورت گرفته، به این نتیجه رسیدیم که بتوانیم مصوبه هیأت وزیران را در اسرع وقت تغییر دهیم؛ چرا که درصدی که در بحث سود و خدمات برای جانبازان در این مصوبه در نظر گرفته شده، مقداری زیاد است.

تسنیم نوشت: رییس سازمان توسعه تجارت ادامه داد: دوستان بنیاد شهید انتظار دارند که این درصد کمی کاهش پیدا کند؛ این موضوع از روش های عادی امکان پذیر نیست، بنابراین ما درخواست خود به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه کردیم و ظرف چند روز آینده، وزارت صمت به هیأت وزیران تقدیم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم تغییراتی حاصل شود، تصریح کرد: ایجاد تغییرات سبب خواهد شد که روند واردات خودرو جانبازان بسیار سهل و آسان تر شود.

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت، اعلام کرد: در ابتدای امر توافق با شرکت ها برای واردات خودروی جانبازان صورت گرفت، اما در برخی موارد، نکاتی وجود دارد که هنوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان واردات خودرو جانبازان مشخص شد

زمان واردات خودرو جانبازان مشخص شد