مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 17:152023-11-23اقتصادي

انجام 200 مترمربع زیرسازی و آسفالت در روستاهای شهرستان فلارد


طی 2 سال گذشته 200 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در روستاهای این شهرستان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، کورورش فتحی صبح امروز در نشست شورای اداری فلارد گفت: طی 2 سال گذشته 200 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در روستاهای این شهرستان انجام شده است.

فرماندار فلارد ادامه داد: همچنین هدایت 90 هزار مترمربع آب های سطحی از طریق ساخت جدول، احداث دیوار حائل در روستاها با 10 میلیارد ریال اعتبار، احداث چهار پُل در روستاها، ساماندهی تعدادی از قنوات و سرچمشه ها از جمله اقدامات انجام شده در این مدت است.

وی بازنگری 19 طرح هادی روستایی در شهرستان فلارد با 30 میلیارد ریال اعتبار، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق، اجرای خط انتقال آب، زیرسازی روستاهای سلمانک، اکبرآباد، شاه نجف و دهنو، احداث 2 زمین چمن ورزشی، تخصیص اعتبار و شروع به کار سالن ورزشی روستای شهریار را از دیگر طرح های عمرانی اجرا شده در شهرستان فلارد عنوان کرد.

فتحی اضافه کرد: اجرای فاز نخست عملیات گازرسانی به 15 روستای بخش امامزاده حسن با 580 میلیارد ریال اعتبار و اجرای شبکه بارانی در 350 هکتار از زمین های کشاورزی پس از 30 سال، آبرسانی به 211 هکتار زمین های گرداب سفلی، جنگل کاری و کشت گیاهان دارویی در این شهرستان از دیگر اقدامات انجام شده طی 2 سال گذشته بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 200 مترمربع زیرسازی و آسفالت در روستاهای شهرستان فلارد

انجام 200 مترمربع زیرسازی و آسفالت در روستاهای شهرستان فلارد