مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 21:202023-11-26سياسي

«سما» جشنواره ای برای دیده شدن فعالیت جهادی ها


سید علی موسوی، دبیر اجرایی جشنواره رسانه ای سما گفت: ایده برگزاری این جشنواره از آنجا شکل گرفت که به نظر می رسید فعالیت های جهادی کمتر در قاب رسانه ها منعکس می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هنر خبرگزاری فارس، اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات رسانه ای سما، عصر امروز با تجلیل از پیشکسوتان جهادی در چهار بخش تلویزیونی، رادیویی، تولیدات فضای مجازی و خبری در مرکز بسیج سازمان صداوسیما برگزار شد.

سید علی موسوی دبیر جشنواره تولیدات رسانه ای سما در رابطه با رسالت برگزاری چنین رویدادی گفت: حرکت های جهادی در کشور تبدیل به یک الگوی موفق در نظام حل مسئله در کشور شده و نیازمند عمق بخشی و هدایت رسانه ای هستند.

رهبر انقلاب در دیداری که با جهادگران در سال 98 بر این نکته تاکید داشتند که کار جهادی صرف اینکه گسترش پیدا کند کافی نیست و باید بازتاب هنرمندانه و رسانه ای داشته باشد.

مرکز بسیج رسانه ملی بنا بر رسالت و ماموریت انقلابی خودش تصمیم گرفت تا نخستین جشنواره تولیدات رسانه ای سما را که این عنوان برگرفته از سازندگی محرومیت و امید آفرینی است را برگزار کند.

وی ادامه داد: این جشنواره در چهار بخش تلویزیونی، رادیویی، تولیدات فضای مجازی و خبری برگزار کردیم بالغ بر 300 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و حدود 100 اثر توسط داوران تایید شد و بعد از بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سما» جشنواره ای برای دیده شدن فعالیت جهادی ها

«سما» جشنواره ای برای دیده شدن فعالیت جهادی ها