مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 08:402023-11-30حوادث

نخستین پارک ایمنی و امداد نجات در آمل راه اندازی می شود


نخستین پارک ایمنی و امداد نجات با طراحی رمپ هایی برای دستگاه های خدمات رسان در مجاورت پارک دهکده طلایی طراحی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، جمشید نیکزاد چهارشنبه شب در بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله این شهرستان، اظهار کرد: زلزله یکی از بلایای طبیعی و غیرمترقبه که در ریشتر بالا قدرت ویرانگر و مخرب دارد و تجربه نشان داده که زلزله های سنگین در مناطق مختلف دنیا افراد زیادی را به کام مرگ برده و بسیاری از افراد را بی خانمان و آواره کرده است.

وی با اشاره به اینکه بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور در دبیرستان امام جعفر صادق(ع) که پایلوت شهرستان آمل است برگزار شده و همه دستگاه های امدادی در آن بدون هیچ گونه حادثه به بهترین شکل ایفای نفش کردند، افزود: امسال در مانور زلزله متفاوت تر از سال های گذشته به میدان آمدیم و سایت زلزله را طراحی کردیم.

رییس جمعیت هلال احمر آمل تصریح کرد: با راه اندازی سایت زلزله مسؤولان قول دادند که نخستین پارک ایمنی، امداد و نجات را در شهرستان آمل احداث کنند و این پارک در مجاورت پارک دهکده طلایی طراحی می شود.

وی با اشاره به اینکه در پارک ایمنی و امداد نجات رمپ هایی برای استقرار ادارات خدمات رسان همانند ادارات گاز، برق و آتش نشانی طراحی شد، بیان کرد: دانش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پارک ایمنی و امداد نجات در آمل راه اندازی می شود

نخستین پارک ایمنی و امداد نجات در آمل راه اندازی می شود