مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 07:102023-11-30بين الملل

تداوم کشمش دانشگاهیان آمریکا درباره موضوع جنگ غزه


تضاد بین دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه در آمریکا در موضوع غزه موضوعی است که از زمان جنگ ویتنام تاکنون بی سابقه است.

  - تضاد بین دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه در آمریکا در موضوع غزه موضوعی است که از زمان جنگ ویتنام تاکنون بی سابقه است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فایننشال تایمز، دانشگاه های آمریکا به دنبال راه هایی برای کاهش تنش فضاهای دانشگاهی بر سر غزه هستند.

این روزها صدها نفر، که اکثر آنها را دانشجویان تشکیل می دهند، گرد هم می آیند تا با انجام تظاهرات در پردیس دانشگاه کالیفرنیا برکلی، خواستار آتش بس در غزه شوند.

این ماه، روسای دانشگاه های استنفورد و کالیفرنیا برکلی که از مهمترین دانشگاه های آمریکا و جهان هستند، بیش از اینکه مشغول رقابت با یکدیگر باشند، مشغول بحث در مورد آواهای دفاع از غزه در محوطه دانشگاه های خود بودند.

کارول کریست، مقام ارشد دانشگاه کالیفرنیا برکلی می گوید: این روزها ما مقامات دانشگاهی، فقط راجع به مسائل جنگ غزه و تجمع دانشجویان در محوطه دانشگاه صحبت می کنیم.

او همراه با رهبران آموزش عالی در سراسر ایالات متحده، به دنباه راه هایی برای ایجاد تعادل میان آزادی بیان و ایمنی دانشجویان و مدارا نسبت به دیدگاه های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کشمش دانشگاهیان آمریکا درباره موضوع جنگ غزه

تداوم کشمش دانشگاهیان آمریکا درباره موضوع جنگ غزه