مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-11بين الملل

پدر یکی از سربازان کشته شده در غزه: حماس ما را نابود خواهد کرد


پدر یکی از سربازانی که در نوار غزه کشته شد، چند روز پیش هشدار داد که وضعیت داخلی اراضی اشغالی نوید خوبی نمی دهد و اسراییلی ها با قتل روبرو هستند، - پدر یکی از سربازان کشته شده در غزه: حماس ما را نابود خواهد کرد پدر یکی از سربازانی که در نوار غزه کشته شد، چند روز پیش هشدار داد که وضعیت داخلی اراضی اشغالی نوید خوبی نمی دهد و اسراییلی ها با قتل روبرو هستند، چه به دست حماس و چه در جنگ داخلی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایتزیک بونتسیل، پدر سرباز کشته شده آمیت بونتسیل در سخنرانی خود در مراسم خاکسپاری پسرش با بیان اینکه وضعیت به خوبی پیش نمی رود، هشدار داد: اگر حماس ما را از بین نبرد، پس از جنگ یکدیگر را از بین خواهیم برد.

پدر این سرباز از تحریک داخلی مداوم یک فرقه اسراییلی علیه فرقه دیگر گفت و اینکه همه در حال تیز کردن چاقوی خود برای سلاخی دیگری در پایان جنگ هستند.

ایتزیک رسانه های عبری را به دامن زدن به افزایش شکاف در جامعه اشغالگران و تمرکز بر مسائلی که بافت اجتماعی را در زمان جنگ از بین می برد، متهم کرد و گفت، مردم اسراییل بیمار هستند و آینده تیره ای در پیش دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی از 27 اکتبر عملیات زمینی را برای نفوذ به شمال نوار غزه آغاز کرد که با مقاومت شدید نیروهای حماس و دیگر گروه های فلسطینی مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر یکی از سربازان کشته شده در غزه: حماس ما را نابود خواهد کرد

پدر یکی از سربازان کشته شده در غزه: حماس ما را نابود خواهد کرد