مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-08سياسي

آزمون اخذ پروانه کارگزاران گمرکی با حضور 571 داوطلب در کرمانشاه برگزار شد


آزمونی تخصصی اخذ پروانه کارگزاران گمرکی در کرمانشاه با حضور شرکت کنندگانی از استان های کرمانشاه، کردستان، همدان، - علی اصغر عباس زاده، ناظر گمرکات استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: آزمونی تخصصی اخذ پروانه کارگزاران گمرکی در صبح روز جمعه مورخ 17 آذرماه سال جاری همزمان در کرمانشاه و برخی استان های دیگر با توجه به نزدیکی محل زندگی شرکت کنندگان برگزار شد.

وی بیان کرد: آزمونی تخصصی اخذ پروانه کارگزاران گمرکی در کرمانشاه با حضور شرکت کنندگانی از استان های کرمانشاه، کردستان، همدان، ایلام و لرستان، در سه حوزه امتحانی، یک حوزه خانم ها و دو حوزه آقایان در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

  ناظر گمرکات استان کرمانشاه تعداد شرکت کنندگان از استان های ذکر شده در آزمون تخصصی اخذ پروانه کارگزاران گمرکی را 571 داوطلب عنوان کرد و افزود: از این تعداد، 132 نفر آن را خانم ها و 439 نفر آن را آقایان تشکیل دادند.

وی یادآور شد: آزمون کارگزاری گمرکی با توجه به اعلام نیاز گمرک جمهوری اسلامی ایران و در راستای اجرای بند (ج) ماده 191 آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی توسط سازمان سنجش برگزار شد.

آنگونه که عباس زاده می گوید؛ شرکت کنندگان در این آزمون با پاسخ گویی به 100 سوال تستی در قالب یک دفترچه، شامل قانون امورگمرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون اخذ پروانه کارگزاران گمرکی با حضور 571 داوطلب در کرمانشاه برگزار شد

آزمون اخذ پروانه کارگزاران گمرکی با حضور 571 داوطلب در کرمانشاه برگزار شد