مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:512023-12-05اقتصادي

سایه سنگین دلال ها بر سر انار بادرود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، برای نظم و ترتیب صد دانه یاقوت در کنار هم دست خدا در کار است و برای سرانجامِ نیکویِ دانه های یاقوت سرخ کویر همیشه سبز بادرود، دست های پرتوان مردان و همت بانوان در کار است.

عاقبتی زیبا، خوش طعم و گوارا از جنس آب انار، رب انار، ترشک، لواشک، آش، سرکه، غذاها و دسرهای بی نظیر که ثمرهٔ بخشش زمین کویر است و طراوت آب کوهستان و زحمت کشاورزان و سود دلالان و رغبت خریداران و چتر بزرگی از لطف پروردگار عالمیان تا باز نام زیبای بادرود این بار بر یاقوت سرخ انگشتری جهان (انار بهشتی) بدرخشد و نقش آفرین سفره های یلدای ایرانیان و ایران دوستان باشد.

اناری که با دانه های قرمز و جگری اش دل های عاشقان را دلداده تر می کند و خندهٔ کودکان را شادتر و مرور خاطراتی است برای بزرگان زیباترین برش خودنمایی این میوه را در کویر بادرود ببینید.

باغداران زحمتکش و وجود واسطه و دلال در فرایند برداشت و فروش انار اگر شهر بادرود با جشنواره انار نادری بادرود نام و نشانی دست وپا کرده، مدیون زحمات و تلاش کشاورزان و باغدارانی است که انار این میوه بهشتی را تولید می کنند؛ گرچه کشاورزان قانع و مهربان با دست های پینه بسته، گلایه هایشان را در های و هوی جشنواره مخفی می کنند، اما کیست که نداند این اسوه های زحمت و تلاش چه سختی ها و تلخی هایی را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین دلال ها بر سر انار بادرود

سایه سنگین دلال ها بر سر انار بادرود