مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-18فرهنگي

افسانه مانلی با اقتباسی از اشعار نیما یوشیج در تدارک حضور در تئاتر فجر


نمایش «افسانه مانلی» با اقتباس از منظومه مانلی از مجموعه اشعار نیما یوشیج ( پدر شعر نوی ایران) تمرین و برای اجرا در چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر آماده می شود.

- "افسانه مانلی" با اقتباسی از اشعار نیما یوشیج در تدارک حضور در تئاتر فجر نمایش افسانه مانلی با اقتباس از منظومه مانلی از مجموعه اشعار نیما یوشیج ( پدر شعر نوی ایران) تمرین و برای اجرا در چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر آماده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیاد فرهنگی هنری نیما یوشیج با همکاری آموزشگاه تئاتر پیشدادیان و گروه تئاتر مولانا، این نمایش را در حال آماده سازی دارند.

در این پروژه، میثم زندی به عنوان دراماتورژ، طراح صحنه و کارگردان حضور دارد.

در خلاصه داستان نمایش اینگونه آمده است که مانلی، ماهیگیر ناتوان و تهیدست هر شب برای صید به دریا می رود؛ امّا با همه تلاشی که دارد، صید اندکی نصیب وی می شود.

تا این که در شبی مهتابی، دریا توفانی می شود و ماهیگیر با وجود تردیدهای بسیار، سفر در توفان را بر می گزیند و به امواج می زند.

در این توفان سخت، به ناگاه با پری دریایی روبه رو می شود و ضمن گفتگو، پری از او می خواهد تا با او به اعماق دریا برود و با او زندگی کند تا آنچه آرزو دارد را در اختیارش قرار دهد و خوشبخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسانه مانلی با اقتباسی از اشعار نیما یوشیج در تدارک حضور در تئاتر فجر

افسانه مانلی با اقتباسی از اشعار نیما یوشیج در تدارک حضور در تئاتر فجر