مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 05:202023-11-26ورزشي

جوانمردی: بیانات مقام معظم رهبری برایم از هر پاداشی بالاتر بود


نایب قهرمان مسابقات پاراتیراندازی در بازی های پاراآسیایی هانگژو گفت: بیانات مقام معظم رهبری برایم ماندگار و بالاتر از هر پاداشی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساره جوانمردی درمورد حضورش در بازی های پاراآسیایی به همراه فرزندش اظهار داشت: من تجربه خیلی خوب همراه با سختی فراوان را کسب کردم که با همسر و فرزندم در مسابقات بازی های آسیایی حاضر شدم و با وجود تمرین خیلی کمی که داشتم توانستم به مدال هم برسم.

اتفاقا بهتر هم این بود که برای اولین بار در دنیا یک مادر به همراه فرزندش روی سکو رفت و این یک صحنه ماندگار در ورزش کشورمان شد.

وی ادامه داد: امیدوارم که این صحنه باعث شود ما مصوبه ای برای مادران قهرمان داشته باشیم که بتوانند فرزندان خود را در رقابت ها در کنار خود داشته باشند تا با آرامش خاطر بیشتری روی مسابقات خود تمرکز کنند.

جوانمردی درخصوص تاثیر همسرش برای رسیدن به موفقیت های اخیر، گفت: همسرم اگر نبود نمی شد این موفقیت ها را کسب کنم؛ او هم از بُعد مربیگری و هم از بُعد همسر و فرزندداری کمک زیادی به من کرد.

قطعا بدون حضور او نمی شد این مسیر سخت را پشت سر گذاشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فرزندداری مانعی برای رسیدن به موفقیت بود یا خیر، تصریح کرد: سختی راه خیلی زیاد بود اما خدا آنقدر توان و قدرت به آدم می دهد که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانمردی: بیانات مقام معظم رهبری برایم از هر پاداشی بالاتر بود

جوانمردی: بیانات مقام معظم رهبری برایم از هر پاداشی بالاتر بود