مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-13پزشكي

مراغه کاندیدای ثبت در جمع شهرهای سالم جهان


مدیر برنامه های شهرهای سالم معاونت بهداشتی وزارت بهداشت و درمان گفت: کهن شهر مراغه پیشرفته ترین برنامه شهرهای سالم را به عنوان دومین شهر کشور آماده ثبت در جمع شهرهای سالم جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مراغه، علیرضا مقیثی مدیر برنامه های شهرهای سالم معاونت بهداشتی وزارت بهداشت و درمان صبح امروز در  صبح امروز در جلسه بررسی شهر سالم مراغه اظهار کرد: در دنیا 115 شهر در فهرست شهرهای سالم قرار گرفته که شهر سهند تنها شهر ثبت شده از ایران است.

علیرضا مقیثی افزود: کهن شهر مراغه پیشرفته ترین برنامه شهرهای سالم را به عنوان دومین شهر کشور آماده ثبت در جمع شهرهای سالم جهان است.

وی افزود: برای افزایش سلامت مردم و پیوستن شهر مراغه به جمع شهرهای سالم جهان، همه دستگاه های اجرایی و مردم همکاری و مشارکت دارند.

به گفته مقیثی، ارزیابی پیوستن شهر مراغه به جمع شهرهای سالم جهان اسفند ما انجام می شود تا اردیبهشت سال آینده این شهر به شبکه شهرهای سالم جهان بپیوندد.

رییس دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز گفت: برای پیوستن مراغه به جمع شهرهای سالم 7 کارگروه تشکیل شده و بیش از 300 برنامه و اقدامات آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و عمرانی اجرا شده است.

ارجمند افزود: طرح های شهر سالم و ایمن در راستای افزایش سلامت و زندگی ایمن توسط دانشکده علوم پزشکی، شهرداری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراغه کاندیدای ثبت در جمع شهرهای سالم جهان

مراغه کاندیدای ثبت در جمع شهرهای سالم جهان