مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-16سياسي

نائب رییس شورای اطلاع رسانی: دادن وعده خارج از منطق توسط نامزدها یک سم است


نائب رییس شورای اطلاع رسانی استان مرکزی گفت: نامزدهای انتخابات از دادن وعده خارج از منطق که یک سم برای جامعه است، خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، بهنام نظری صبح امروز در نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان مرکزی با تسلیت شهادت مرزبان غیور ایران اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در حادثه تروریستی تاسف بار سیستان و بلوچستان 11 نفر از مرزبانان نظام به شهادت رسیدند، که این اقدام محکوم است و باید از طریق دیپلماسی پیگیری شوند.

وی با تاکید براینکه تردد ضدانقلاب و تروریست در مرزها باید با جدیت برخورد شود، تصریح کرد: شهدا برای حفظ امنیت جان خود را فدا کردند، به دلیل عدم اقتدار و جدیت کشورهای همسایه در تامین امنیت ما شاهد چنین اتفاقات ناگواری هستیم که باید برای آن از طریق دیپلماسی چاره اندیشی شود.

وی پیرامون فرا رسیدن روز بصیرت تصریح کرد: 9 دی انقلاب سومی در تثبیت پایه های انقلاب بود، آموزش و پرورش و دانشگاه ها در تبیین ابعاد مختلف حماسه نهم دی ماه باید حرکت کنند.

معاون استاندار مرکزی با اشاره به هفته فرهنگی خمین نیز  تاکید کرد: مباحث فرهنگی و هویتی  در دولت سیزدهم و مدیریت ارشد استان به شدت مورد تاکید قرار گرفته، هفته فرهنگی خمین به عنوان زادگاه امام راحل باید به شکل منسجم و هدفمند برگزار شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نائب رییس شورای اطلاع رسانی: دادن وعده خارج از منطق توسط نامزدها یک سم است

نائب رییس شورای اطلاع رسانی: دادن وعده خارج از منطق توسط نامزدها یک سم است