مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-09اقتصادي

افراد خلاق و صاحبان ایده شناسایی می شوند


معاون پشتیبانی و منابع انسانی پارک علم و فناوری استان همدان گفت: با برگزاری رویداد ایده پارک، ایده پردازان و افراد خلاق شناسایی و در مراکز نوآوری و رشد تابعه پارک علم و فناوری پذیرش می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان بهزاد خزاییان عصر امروز در سی و هشتمین رویداد ایده پارک در فرمانداری شهرستان بهار اظهار کرد: امروزه اقتصاد کشور از فروش نفت و گاز به سمت اقتصاد دانش بنیان در حال حرکت است و سرمایه اصلی اقتصاد دانش بنیان نیز صاحبان ایده و افراد خلاق هستند.

وی افزود: اقتصاد دانش بنیان با کاهش هزینه های تولیدی و افزایش بهره وری امکان رقابت برای محصولات و صادرات را فراهم می کند و ضمن تولید ثروت موجب اشتغال پایدار به ویژه برای افراد تحصیلکرده نیز می شود.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی پارک علم و فناوری استان همدان تصریح کرد: در رویدادهای ایده پارک ضمن ترویج فرهنگ نوآوری و فناوری، شناسایی و جذب ایده با قابلیت تجاری سازی در مراکز نوآوری و رشد تابعه پارک نیز پیگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای فناور پذیرش شده در پارک علم و فناوری می توانند از خدمات و امتیازاتی چون فضای استقرار اداری  و کارگاهی و دریافت تسهیلات ارزان قیمت بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد خلاق و صاحبان ایده شناسایی می شوند

افراد خلاق و صاحبان ایده شناسایی می شوند