مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-13سياسي

جهاد دانشگاهی علم توحیدی را عملی می کند


فیلسوفان غربی معتقدند در علم ارزش حاکم نیست و لذا علم سکولار است و نباید نگاه ایدئولوژیک به علم داشت؛ اما جهاد دانشگاهی با این عنوان غنی و با محتوا حرف دیگری برای علم دارد و آن نگاه ارزشی و توحیدی به علم است لذا مصداق تحقق علم دینی .

- ایسنا/قم رییس دانشگاه قم گفت: فیلسوفان غربی معتقدند در علم ارزش حاکم نیست و لذا علم سکولار است و نباید نگاه ایدئولوژیک به علم داشت؛ اما جهاد دانشگاهی با این عنوان غنی و با محتوا حرف دیگری برای علم دارد و آن نگاه ارزشی و توحیدی به علم است لذا مصداق تحقق علم دینی را در جهاد دانشگاهی ملاحظه می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین شریفی، رییس دانشگاه قم، در گردهمایی روسای واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی که امروز 22 آذرماه در دانشگاه برگزار شد، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی قم همواره از هیچ همکاری با دانشگاه های استان در حوزه های فرهنگی پژوهشی و آموزشی دریغ نکردند.

وی ادامه داد: جامعه دانشگاهی قم امروز احساس جدی تر از حضور جهاد دانشگاهی دارند.

شریفی افزود: حضور جهاد دانشگاهی در بخش نخبگانی و دانشجویی در استان قم محسوس است، افزود: جهاد دانشگاهی به طور میانگین در سال تحصیلی دانشگاه، روزانه یک برنامه در حوزه های سیاست های بین المللی، مسائل فرهنگی، آشنایی دانشجویان با مهارت ها و آموزش خبرنگاری برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی علم توحیدی را عملی می کند

جهاد دانشگاهی علم توحیدی را عملی می کند