مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-14اجتماعي

تکمیل زمان بندی طرح مقابله با گردو غبار شهرستان سرخس تا یک ماه آینده


رییس سازمان حفاظت محیط زیست از تکمیل برش عملیاتی، زمان بندی طرح و اعتبار طرح مقابله با گردوغبار شهرستان سرخس تا یک ماه آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست در هفدهمین جلسه ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گردوغبار اظهار داشت: در این برش عملیاتی مقرر شد که 200 هزار هکتار از اراضی داخل کشور با تعیین مالکیت اراضی و تقسیم کار بعد از بررسی های کارشناسانه و ارایه طرح جامع علمی که در دست تهیه است، انجام و جنبه های فنی و اعتباری آن مشخص شود تا در سریع ترین زمان ممکن این طرح آماده اجرا شود.

وی با اشاره به مشکلاتی که از قبل افزایش گردوغبار در این منطقه برای مردم ایجاد شده است، افزود: ریاست جمهور در سفر استانی خود دستور ویژه برای پیگیری و اجرای طرح های پیشگیرانه و همچنین مقابله علمی و فوری با این پدیده در منطقه سرخس داده بودند که در این راستا تمامی دستگاه ها برای بهبود شرایط در این منطقه پای کار هستند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: گردوغبار در این منطقه منشاء خارجی قابل توجه نیز دارد که کارشناسان ستاد در حال تعیین درصد میزان گردوغبارها با منشاء داخلی و خارجی هستند و ما برای این مساله از روش های دیپلماتیک نیز استفاده خواهیم کرد تا در ادامه مذاکرات با مقامات کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زمان بندی طرح مقابله با گردو غبار شهرستان سرخس تا یک ماه آینده

تکمیل زمان بندی طرح مقابله با گردو غبار شهرستان سرخس تا یک ماه آینده