مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-22اجتماعي

حدیث فقیری دارالشفای امام رضا (ع) پذیرای بیماران زائر و مجاور


دارالشفای امام رضا(ع) یکی از موقوفات ثامن الحجج(ع) است که بر اساس اسناد موجود قدمت آن به سال 932 هجری قمری و دوران صفویه بازمی گردد.

ساختمان جدید دارالشفای امام رضا (ع) در ابتدای خیابان شیرازی (دوربرگردان حرم مطهر، - دارالشفای امام رضا(ع) یکی از موقوفات ثامن الحجج(ع) است که بر اساس اسناد موجود قدمت آن به سال 932 هجری قمری و دوران صفویه بازمی گردد.

ساختمان جدید دارالشفای امام رضا (ع) در ابتدای خیابان شیرازی (دوربرگردان حرم مطهر، بست شیخ طوسی) و در ساختمانی چهار طبقه بنا شد که در ساختمان جدید، تجهیزات پزشکی روز دنیا همچون کالر داپلر رنگی در بخش رادیولوژی، اکوکاردیوگرافی قلبی، آندوسکوپی، اسپیرومتری، دستگاه های شنوایی سنجی، تجهیزات پیشرفته مربوط به اورژانس و احیای قلبی (CPR) به کار گرفته شده است.

آزمایشگاه، داروخانه شبانه روزی، دندانپزشکی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، واحد مامایی، کلینیک تخصصی، واحد دیالیز و واحد شیمی درمانی از جمله بخش های این مرکز درمانی به شمار می رود و کلینیک تخصصی بیمارستان دارالشفای امام رضا(ع) دارای تخصص های قلب و عروق، چشم، گوش و حلق وبینی، جراحی مغز، مغز و اعصاب، داخلی، روانپزشکی، داخلی و گوارش، کلیه و فشارخون، پوست، اورتوپدی، زنان و زایمان، انکولوژی، عفونی و اطفال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدیث فقیری دارالشفای امام رضا (ع) پذیرای بیماران زائر و مجاور

حدیث فقیری دارالشفای امام رضا (ع) پذیرای بیماران زائر و مجاور