مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-02سياسي

افتتاح نخستین مدرسه سرای ایرانی در استان قم


نخستین مدرسه از مجتمع آموزشی خیّری سرای ایرانی در پردیسان قم با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمدرضا با تقدیر از عملکرد خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم و با تغییر نگاه در برنامه و بودجه کشور نسبت به ضرورت توسعه فضاهای آموزشی، کارهای ویژه ای در کشور و همچنین در قم انجام شده است.

وی با اشاره به این که نوسازی مدارس قم در سال جاری نسبت به سال 1400، رشدی سه تا چهار برابری را شاهد بوده است افزود: بحمدالله در عرصه استانداردسازی گرمایش و سرمایش مدارس استان نیز اتفاق های خوبی افتاده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان سپس به چهار نکته کلیدی در عرصه فضاهای آموزشی استان توجه داد و خاطر نشان کرد: استان قم با حدود 300 هزار دانش آموز و هفت هزار کلاس درس، سومین استان پرتراکم دانش آموزی کشور است که این موضوع نشان دهنده کمبود یک هزار و 500 کلاس درس در استان است که اصلا زیبنده دیار کریمه اهل بیت (س) نیست.

اجتهادی ادامه داد: رشد جمعیت و مهاجرت قم نیز بیانگر افزایش حدود ده هزار نفری جمعیت دانش آموزی در استان و در هر سال تحصیلی است که این دانش آموزان نیز به 330 کلاس درس نیاز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین مدرسه سرای ایرانی در استان قم

افتتاح نخستین مدرسه سرای ایرانی در استان قم