مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-04سياسي

طرح آب و فاضلاب در ناحیه غرب شهرکرد تکمیل شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از تکمیل طرح آب و فاضلاب در ناحیه غرب شهرکرد خبر داد - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از تکمیل طرح آب و فاضلاب در ناحیه غرب شهرکرد خبر داد محمد کریمی 13 آذرماه با اعلام این خبر به رسانه های چهارمحال و بختیاری، گفت: در راستای ارائه خدمات آب و فاضلاب به مردم و فراهم کردن زیر ساخت ها، برای تامین آب سالم، بهداشتی و پایدار و همچنین جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، طرح آب و فاضلاب در ناحیه غرب شهرکرد آغاز شد.

وی افزود: پیرو درخواست های متعدد مردمی و هماهنگی های لازم پس از تهیه نقشه های طرح، عملیات اجرایی این پروژه آغاز و در مدت زمان دو ماهه تکمیل شد.

کریمی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب در جهت ارائه خدمات بیشتر علاوه بر اجرای شبکه آبرسانی در محله جدید خیابان کشاورزی چالشتر، شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب را نیز اجرا کرده است.

مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: با تکمیل این پروژه، آب آشامیدنی 154 پلاک زمین ساختمانی که در طرح توسعه جدید به ناحیه غرب شهرکرد (چالشتر) الحاق شده تامین شد.

وی طول لوله های 110 میلی متر پلی اتیلن آبرسانی و لوله های کاروگیت فاضلاب این طرح آب و فاضلاب را حدود پنج کیلومتر اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آب و فاضلاب در ناحیه غرب شهرکرد تکمیل شد

طرح آب و فاضلاب در ناحیه غرب شهرکرد تکمیل شد