مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:002023-12-13بين الملل

دیدار و گفت وگوی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه لبنان


وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به ژنو با وزیر امور خارجه لبنان دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به ژنو با عبدالله بوحبیب وزیر امور خارجه لبنان دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان مشورت های مستمر دو کشور در زمینه های مختلف دوجانبه و منطقه ای را همواره سازنده توصیف کرد و گفت ایران و لبنان در سنگر واحد قرار دارند و ایران چیزی جز خیر برای دولت ملت و مقاومت لبنان نمی خواهد.

امیرعبداللهیان شرایط در منطقه را پیچیده خواند و با اشاره به اوضاع فلسطین گفت لازمست آمریکا نقطه پایانی بر حمایت های نامحدود خود از رژیم صهیونیستی و جنایات جنگی این رژیم علیه ملت فلسطین بگذارد.

امیرعبداللهیان بر ضرورت تداوم تلاش های حداکثری برای توقف نسل کُشی صهیونیست ها در فلسطین تاکید کرد و گفت لبنان همیشه از ارکان مهم مقاومت ضدصهیونیستی در منطقه بوده است.

وی افزود برغم جنایات و کشتار وحشیانه غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی در سایه حمایت نامحدود آمریکا، آنها هیچ دستاورد مهمی نداشتند و مقاومت فلسطین وضع بسیار خوبی دارد.

امیرعبداللهیان تاکید کرد رژیم صهیونیستی و آمریکا از روند جنگ علیه ملت فلسطین نتیجه ای نخواهند گرفت و عملا ابعاد جنگ توسعه پیدا کرده و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار و گفت وگوی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه لبنان

دیدار و گفت وگوی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه لبنان