مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-13اجتماعي

کش وقوس های حل مشکل ترافیک سه راهی شرف آباد کرمان


مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری کرمان گفت: از سال آینده عملیات اجرایی طرح ایجاد تقاطع همسطح سه راهی شرف آباد آغاز خواهد شد و از بار ترافیک کاسته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سه راهی حاج یونس یا به قول ما کرمانی ها سه راهی شرف آباد چند سالی است که حال خوبی ندارد، از ترافیک روزانه گرفته تا ترافیک چند صد متری در رینگ شهری کرمان و تحمیل ساعت ها ترافیک به مردم کرمان، البته که زمان تلف شده در ترافیک و پشت چراغ قرمز و تصادفات را نیز باید به مشکلات این سه راهی اضافه کرد.

پرونده ترافیک سه راهی شرف آباد همچنان روی میز شورا در توجه مسؤولان شهری به این معضل، همین بس که هر چندماه یک بار طرح ترافیک سه راهی حاج یونس بر روی میز شورای شهر و شهرداری می آید و دوباره در میان آن همه مشکلات شهری گم می شود.

به همین بهانه به سراغ وحید خلیفه، مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری کرمان می روم تا به راه حل نهایی این سه راهی پی ببرم.

وی با اشاره به تاریخچه این سه راهی، اظهار کرد: این سه راهی در رینگ بخش شمالی شهر قرار دارد و با توجه به توسعه روستاهای اطراف، ترددهای بسیاری از طریق این سه راهی متحمل شهر کرمان شده و روز به روز ترافیک این سه راهی بیشتر می شود و در تمام ادوار شهرداران این سه راهی از اولویت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کش وقوس های حل مشکل ترافیک سه راهی شرف آباد کرمان

کش وقوس های حل مشکل ترافیک سه راهی شرف آباد کرمان