مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-10بين الملل

حضور عروسک های ایرانی در جشنواره بین المللی «رایان»


بیستمین دوره جشنواره بین المللی «رایان» با حضور کشورهای ایران، آلمان، لاتویا، لتونیا، نروژ، دانمارک، استونی، ایتالیا، پاراگوئه، کانادا، - ایسنا/خراسان رضوی بیستمین دوره جشنواره بین المللی رایان با حضور کشورهای ایران، آلمان، لاتویا، لتونیا، نروژ، دانمارک، استونی، ایتالیا، پاراگوئه، کانادا، هند، زامبیا، اسلوانی، سریلانکا، تایلند، مالزی، هلند، بنگلادش، نپال و جمهوری چک از 13 تا 17 دسامبر در شهر دهلی نو برگزار می شود.

همزمان با برگزاری بیستمین دوره جشنواره بین المللی رایان که شامل بخش های مختلف نمایشی و موسیقی است؛ هنرمندان کمپانی سیمرغ به صورتی جدید به معرفی عروسک های آیینی و نمایشی ایران نیز می پردازند.

همچنین همزمان با این جشنواره برای معرفی بهتر عروسک ها، قصه هر عروسک، نمایش ها، آداب و رسوم، بازی های آیینی، لالایی ها، رقص های محلی مردم روستایی ایران در این موزه بازگو و اجرا می شود.

هنرمندان کمپانی سیمرغ با برپایی موزه سیارعروسک های جیگی جیگی در 6 بخش به معرفی عروسک های ایرانی و در یک بخش به معرفی عروسک های کشورهای همسایه ایران می پردازند.

همچنین در بخشی دیگر، عروسک هایی را ارائه می دهند که تماشاگران می توانند با آن ها بازی و تجربه عروسک گردانی نیز داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور عروسک های ایرانی در جشنواره بین المللی «رایان»

حضور عروسک های ایرانی در جشنواره بین المللی «رایان»