مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 21:452023-12-10سياسي

مشکل تغییر کاربری اجرای نهضت ملی مسکن در شیراز برطرف شد


نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه در شهرهای بزرگ برای پروژه نهضت ملی مسکن با مشکل کمبود زمین مواجه هستیم، گفت: در شیراز و صدرا نیازمند تامین زمین برای 50 هزار متقاضی بودیم که برای رفع این نیاز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جعفر قادری اظهار داشت: برای تأمین زمین سایر متقاضیان شیراز چهار شهرک در شهرستان های بیضا، سروستان، داریون و کهمره سرخی پیش بینی شده که می تواند مشکل تأمین زمین را مرتفع کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مشکلات در شیراز این است که فرصت های شغلی در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی است، اما سکونتگاه ها در غرب شیراز است.

این تناقض باید با رفتن ساخت وساز به سمت شهرک صنعتی و منطقه ویژه مرتفع شود تا هزینه حمل و نقل کارگران کاهش یابد.

   اتصال مترو به شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی موضوع دیگری بود که قادری به عنوان راهکارهایی برای ایجاد زیرساخت های توسعه ای شیراز از آن یاد کرد و گفت: با افزایش دسترسی به منطقه ویژه و شهرک صنعتی می توان نسبت به احداث واحدهای مسکونی و ایجاد اشتغال و زیرساخت هایی مانند حمل و نقل اقدام کرد.

  نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف روستاهای حریم شیراز که دارای جمعیت بالای 10 هزار نفر هستند، اظهار داشت: هم اکنون در قسمت جنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تغییر کاربری اجرای نهضت ملی مسکن در شیراز برطرف شد

مشکل تغییر کاربری اجرای نهضت ملی مسکن در شیراز برطرف شد